Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/tdllnet/public_html/vb/printthread.php on line 119
منتديات تدلـل1 - بتفكر فى ايه
منتديات تدلـل1

منتديات تدلـل1 (https://www.tdll1.net/vb/index.php)
-   الضحك والفرفشـــــه (https://www.tdll1.net/vb/forumdisplay.php?f=7)
-   -   بتفكر فى ايه (https://www.tdll1.net/vb/showthread.php?t=2219)

وردة أمل 09-08-2006 06:54 PM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 
أفكر الوا*د اذا فر*ان ويش يسوي ..؟وشوشو

وردة أمل 09-09-2006 02:17 AM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 
أفكر بشي مست*يل يصير

غلا 09-09-2006 08:05 AM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 

افكر في اييييييه!!

آآآآآآآآآآآآه ياقلبي
ka3ie) ka3ie) ka3ie) ka3ie) ka3ie) ka3ie) ka3ie) ka3ie) ka3ie) ka3ie) ka3ie) ka3ie) ka3ie) ka3ie)

عيــون باكيــة 09-09-2006 11:21 AM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 
هنا .. هذا افكاري كانت كيذا


و انا افكر فيها كمان kissme ka3ie)

غلا .. سلامتك .. لا تبكين تفزلورد *--

وردة أمل 09-09-2006 02:19 PM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 
غلا : شو فيك ..؟

أفكر أني اسوي ليي قهوه سوده عدل يمكن اعصابي تصير هادئه

هنااا 09-09-2006 02:45 PM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 
ياترى كم قرص خبز وشوشو

افكر انى اهرب من افكارى واعمل دوشة فى البيت وكاسيت عالى

ووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووو

وردة أمل 09-09-2006 06:29 PM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 
أفكر أطلع من البيت لو لا.؟وشوشو

غلا 09-09-2006 06:35 PM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 
افكر فيك

ان شاء الله يارب تكون بخير و مرتا**--

هنااا 09-09-2006 08:48 PM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 
افكر فى الى مش فهماة

وردة أمل 09-09-2006 10:27 PM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 
أفكر أني أتصل لناس غالين عليي كثير


الساعة الآن 03:12 PM.

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir

This Site Uses The Product: 7elm V 2.6