Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/tdllnet/public_html/vb/printthread.php on line 119
منتديات تدلـل1 - لك وفقــــــــــــط أيها الرجـــــــــــل !!
منتديات تدلـل1

منتديات تدلـل1 (https://www.tdll1.net/vb/index.php)
-   آدم (https://www.tdll1.net/vb/forumdisplay.php?f=140)
-   -   لك وفقــــــــــــط أيها الرجـــــــــــل !! (https://www.tdll1.net/vb/showthread.php?t=5583)

هنااا 09-25-2007 10:00 PM

مشاركة: لك وفقــــــــــــط أيها الرجـــــــــــل !!
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عيــون باكيــة (المشاركة 86953)
جمييييييييييييل

الموضوع جدا جميل يا هنا و مهم بالنسبه للرجال ..

بالنسبه لي ... انا ا*ب اكون بالغالب سبورت و بخصوص ال*زام عجبتني النقطه الي تطرقتي لها لاني ا*يانا الا*ظ ناس ماعندهم تناسق في اللبس ..

يذكروني بشعبان عبد الر*يم هههههههههههههه

تشكرات


انت الاجمل عيون
وطلتك اللى كثير *لوة
فعلا الذوء والتناسق فى اختيار الالوان والاستايل المناسب
فى كل ما نرتدية مهم جدا
وبعدين شعبان عبد الر*يم دة مش هنا خالص
ههههههههههههه له جو تانى وشكل تانى
تميز ههههههههه

الغدير 09-26-2007 02:54 AM

مشاركة: لك وفقــــــــــــط أيها الرجـــــــــــل !!
 
موضوع جميل اخت هنا

ramzi55577 09-28-2007 04:19 AM

مشاركة: لك وفقــــــــــــط أيها الرجـــــــــــل !!
 
الله يعطيك العافية ومشكووووووووووووووووور


الساعة الآن 11:24 AM.

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir

This Site Uses The Product: 7elm V 2.6