Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/tdllnet/public_html/vb/printthread.php on line 119
منتديات تدلـل1 - اهدى مقطع من اغنية الى من تريد بالمنتدى او 0000
منتديات تدلـل1

منتديات تدلـل1 (https://www.tdll1.net/vb/index.php)
-   الألعاب والتحدي (https://www.tdll1.net/vb/forumdisplay.php?f=79)
-   -   اهدى مقطع من اغنية الى من تريد بالمنتدى او 0000 (https://www.tdll1.net/vb/showthread.php?t=2451)

هنااا 11-07-2006 01:26 PM

مشاركة: اهدى مقطع من اغنية الى من تريد بالمنتدى او 0000
 
ههههههههههههههههه

انا مش كدة وردوووووووووووووووووو

وردة أمل 11-07-2006 08:33 PM

مشاركة: اهدى مقطع من اغنية الى من تريد بالمنتدى او 0000
 
اقتباس:

ورده .. مين هذا اللي سكن قبك من جديد ..
عيونووه عجزت وانا اقول وا*د له خشم وعيون

اقتباس:

ههههههههههههههههه

انا مش كدة وردوووووووووووووووووو
أيه الأ أنتي مش كده

وردة أمل 11-07-2006 08:35 PM

مشاركة: اهدى مقطع من اغنية الى من تريد بالمنتدى او 0000
 
فديته

أهديها له

وردة أمل 11-07-2006 10:29 PM

مشاركة: اهدى مقطع من اغنية الى من تريد بالمنتدى او 0000
 
[عزيزى الزائر لايمكنك مشاهده الروابط الا بعد التسجيلللتسجيل اضغط هنا]

فديته له

وردة أمل 11-08-2006 10:11 PM

مشاركة: اهدى مقطع من اغنية الى من تريد بالمنتدى او 0000
 
[عزيزى الزائر لايمكنك مشاهده الروابط الا بعد التسجيلللتسجيل اضغط هنا]

فديته

أهديها لـ نصفي الثاني

وردة أمل 11-10-2006 02:57 PM

مشاركة: اهدى مقطع من اغنية الى من تريد بالمنتدى او 0000
 
[عزيزى الزائر لايمكنك مشاهده الروابط الا بعد التسجيلللتسجيل اضغط هنا]

فديته

لــه

وردة أمل 11-20-2006 04:55 PM

مشاركة: اهدى مقطع من اغنية الى من تريد بالمنتدى او 0000
 
[عزيزى الزائر لايمكنك مشاهده الروابط الا بعد التسجيلللتسجيل اضغط هنا]

لـ من سكن قلبي

وردة أمل 11-21-2006 05:41 PM

مشاركة: اهدى مقطع من اغنية الى من تريد بالمنتدى او 0000
 
[عزيزى الزائر لايمكنك مشاهده الروابط الا بعد التسجيلللتسجيل اضغط هنا]

لـ من سكن قلبي

غلا 11-27-2006 01:10 AM

مشاركة: اهدى مقطع من اغنية الى من تريد بالمنتدى او 0000
 
الاغنية *لوووووه كثييييييييييييييييييير "9

و انا اهدي لك اغنية عبدالمجيد عبدالله مع انها قديمة بس كلامتها و لا اروع و ا*لى منها (( كيف اسيبك))

((كيف اسيبك كيف اسيبك و انت نظر عيني و انا *بيبك))

مست*ييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييل اتركك مست*ييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي يييييييييييييييل

مست*ييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييل بعد كل اللي بينا اتركك .. شي وا*د بيفرقنا اوعدك الموت و بسس ..
اللللللللللللللللللله يخليك لي يارب و ي*فظك و يسعدك و يوفقك و تبقى لي و يقدرني اسعدك لأخر يوم

عيــون باكيــة 12-10-2006 03:45 PM

مشاركة: اهدى مقطع من اغنية الى من تريد بالمنتدى او 0000
 
غلا .. انا اهديلك نفس الاغنيه *-- 5555"


الساعة الآن 07:52 PM.

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir

This Site Uses The Product: 7elm V 2.6