Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/tdllnet/public_html/vb/printthread.php on line 119
منتديات تدلـل1 - اهدى مقطع من اغنية الى من تريد بالمنتدى او 0000
منتديات تدلـل1

منتديات تدلـل1 (https://www.tdll1.net/vb/index.php)
-   الألعاب والتحدي (https://www.tdll1.net/vb/forumdisplay.php?f=79)
-   -   اهدى مقطع من اغنية الى من تريد بالمنتدى او 0000 (https://www.tdll1.net/vb/showthread.php?t=2451)

للأبد.. 12-14-2006 06:21 PM

مشاركة: اهدى مقطع من اغنية الى من تريد بالمنتدى او 0000
 
*بيبي أسف ازعجتك *لو صوتك قبـل لا تنـام
سمعته وانشر* صـدري وكنـي شفتـك بعينـي

لهااااااااااااا وللأبد..*--

Ahmed 12-15-2006 08:39 PM

مشاركة: اهدى مقطع من اغنية الى من تريد بالمنتدى او 0000
 
اهدي اغنية افت* ياسمسم لغلا وللوالد العزيز والاخوة والاخوات في الوطن العربي الشقيق

للأبد.. 12-15-2006 08:41 PM

مشاركة: اهدى مقطع من اغنية الى من تريد بالمنتدى او 0000
 
اهدي اغنية
أنــقــ؟؟؟ بين عليه لأفاميدووو والطير..

Ahmed 12-15-2006 08:50 PM

مشاركة: اهدى مقطع من اغنية الى من تريد بالمنتدى او 0000
 
yarbit كأنك خرتها

للأبد.. 12-15-2006 08:53 PM

مشاركة: اهدى مقطع من اغنية الى من تريد بالمنتدى او 0000
 
ليش وش قلت
انقليزي
هع هع

Ahmed 12-15-2006 09:04 PM

مشاركة: اهدى مقطع من اغنية الى من تريد بالمنتدى او 0000
 
ص* انجليزي طبعا هع

ندى 12-15-2006 10:07 PM

مشاركة: اهدى مقطع من اغنية الى من تريد بالمنتدى او 0000
 
للابك ايش معنى ( انقــ ؟؟ بين عليه ) "83

للأبد.. 12-16-2006 07:53 PM

مشاركة: اهدى مقطع من اغنية الى من تريد بالمنتدى او 0000
 
معناها أن اللغة الإنقليزية باينه علي من شكلي

طاايب
أهدي اغنية / الواوا *ق هيفا لندى
واقولها شفتي الواوا

عيــون باكيــة 12-26-2006 03:11 PM

مشاركة: اهدى مقطع من اغنية الى من تريد بالمنتدى او 0000
 
اهدي اغنية .. جست بيتت .. الي الدب للابد

هنااا 12-26-2006 04:35 PM

مشاركة: اهدى مقطع من اغنية الى من تريد بالمنتدى او 0000
 
أهدى الاغنية دى ل*بيب قلبى
لا بعدك *بيبى
ولا قبلك *بيبى
ا*لى الكلام قولتة واجمل غرام عشته
انت *بيبى يا *بيبى
ولا *د غيرك انت
انت اللى قلبك فر*نى من كل الدنيا ديا
وانت اللى بعدك يجر*نى
لو يوم تقسى عليا
*بيبى ودنيتى
مشوارى وسكتى
*ياتك جنتى
وانت فر*ة عنيا
ا*لى الكلام قولتة واجمل غرام عشته
انت *بيبى يا *بيبى
يا*بيبى انت اللى ب*بك مش *د تانى
ولا عمرى يوم هاظلم قلبك لو مين ندانى
*بيبى ودنيتى
مشوارى وسكتى
*ياتك جنتىوانت فر*ة عنيا
ا*لى الكلام قولتة واجمل غرام عشته
انت *بيبى يا *بيبى
ولا *د غيرك انت


الساعة الآن 12:18 AM.

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir

This Site Uses The Product: 7elm V 2.6