![]() |
مشاركة: اهدى مقطع من اغنية الى من تريد بالمنتدى او 0000
*بيبي أسف ازعجتك *لو صوتك قبـل لا تنـام
سمعته وانشر* صـدري وكنـي شفتـك بعينـي لهااااااااااااا وللأبد..*-- |
مشاركة: اهدى مقطع من اغنية الى من تريد بالمنتدى او 0000
اهدي اغنية افت* ياسمسم لغلا وللوالد العزيز والاخوة والاخوات في الوطن العربي الشقيق
|
مشاركة: اهدى مقطع من اغنية الى من تريد بالمنتدى او 0000
اهدي اغنية
أنــقــ؟؟؟ بين عليه لأفاميدووو والطير.. |
مشاركة: اهدى مقطع من اغنية الى من تريد بالمنتدى او 0000
yarbit كأنك خرتها
|
مشاركة: اهدى مقطع من اغنية الى من تريد بالمنتدى او 0000
ليش وش قلت
انقليزي هع هع |
مشاركة: اهدى مقطع من اغنية الى من تريد بالمنتدى او 0000
ص* انجليزي طبعا هع
|
مشاركة: اهدى مقطع من اغنية الى من تريد بالمنتدى او 0000
للابك ايش معنى ( انقــ ؟؟ بين عليه ) "83
|
مشاركة: اهدى مقطع من اغنية الى من تريد بالمنتدى او 0000
معناها أن اللغة الإنقليزية باينه علي من شكلي
طاايب أهدي اغنية / الواوا *ق هيفا لندى واقولها شفتي الواوا |
مشاركة: اهدى مقطع من اغنية الى من تريد بالمنتدى او 0000
اهدي اغنية .. جست بيتت .. الي الدب للابد
|
مشاركة: اهدى مقطع من اغنية الى من تريد بالمنتدى او 0000
أهدى الاغنية دى ل*بيب قلبى لا بعدك *بيبى ولا قبلك *بيبى ا*لى الكلام قولتة واجمل غرام عشته انت *بيبى يا *بيبى ولا *د غيرك انت انت اللى قلبك فر*نى من كل الدنيا ديا وانت اللى بعدك يجر*نى لو يوم تقسى عليا *بيبى ودنيتى مشوارى وسكتى *ياتك جنتى وانت فر*ة عنيا ا*لى الكلام قولتة واجمل غرام عشته انت *بيبى يا *بيبى يا*بيبى انت اللى ب*بك مش *د تانى ولا عمرى يوم هاظلم قلبك لو مين ندانى *بيبى ودنيتى مشوارى وسكتى *ياتك جنتىوانت فر*ة عنيا ا*لى الكلام قولتة واجمل غرام عشته انت *بيبى يا *بيبى ولا *د غيرك انت |
| الساعة الآن 12:18 AM. |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir