Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/tdllnet/public_html/vb/printthread.php on line 119
منتديات تدلـل1 - بتفكر فى ايه
منتديات تدلـل1

منتديات تدلـل1 (https://www.tdll1.net/vb/index.php)
-   الضحك والفرفشـــــه (https://www.tdll1.net/vb/forumdisplay.php?f=7)
-   -   بتفكر فى ايه (https://www.tdll1.net/vb/showthread.php?t=2219)

باسل 04-18-2008 03:18 AM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 
طيب كم تبين بس بفكر بكيفي

وردة أمل 04-18-2008 03:19 AM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 
ههههههههه

سلامتك خيوووووووه اهم من فلوس الدنيا كلها

باسل 04-18-2008 03:21 AM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 
تسلمين يالغاليه

هنااا 04-18-2008 04:32 AM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 
يااااة خلاص هاعيط

هنااا 04-18-2008 04:35 AM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 
بوباااااااااااسل بتفكر فينى

خلاص اعترف بتفكر فى ايه
لاما تدفع فلوس لوردة
هههههههههههههههههههه

باسل 04-18-2008 04:54 AM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 
بفكر فيك هنوووي

بشووووووو تتوقعي

هنااا 04-18-2008 05:28 AM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 
ما بعرف

ترى ابى اعرف
اعترف

قاصد 04-18-2008 05:53 AM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 
بالمرجانيــــــــــــــــ ـه

باسل 04-18-2008 05:54 AM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 
لين أخلص من التفكير بتعرفين


صعب أقوال ال*ين

هنااا 04-18-2008 06:07 AM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 
ياربى لسه بتفكر ولا ايه

لا دا انا اجيب وردة امل وتاخد فلوسها بقى

ههههههههههه


الساعة الآن 05:40 PM.

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir

This Site Uses The Product: 7elm V 2.6