Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/tdllnet/public_html/vb/printthread.php on line 119
منتديات تدلـل1 - بتفكر فى ايه
منتديات تدلـل1

منتديات تدلـل1 (https://www.tdll1.net/vb/index.php)
-   الضحك والفرفشـــــه (https://www.tdll1.net/vb/forumdisplay.php?f=7)
-   -   بتفكر فى ايه (https://www.tdll1.net/vb/showthread.php?t=2219)

عيــون باكيــة 09-01-2008 03:30 PM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه طيب طيب


بس انا ما بقول .. *زري

ذكرى 09-01-2008 03:34 PM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 
ههههههههههههههههههههههههه ههههه

*ووووريه

ولاااااااا

*لااااااااااااوه

ولااااااااااا

*بيبي لاااااااااااااااااااااااا ااااااااا مب هااااااااااااي

ههههههههههههههههههههههههه ههههه

وااااااااااااايد شووووووووووووو قوووول

خخخخخخخخخخخخ

وردة أمل 09-01-2008 04:29 PM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 
أفكر بالا يدور *ولي

باسل 09-01-2008 05:04 PM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 
أفكر بو*دة بالمنتدى ثاني غااااااايبه عني عيني

عيــون باكيــة 09-02-2008 12:12 PM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 
افكر عرفت شعروه الكلمه او لاع


و افكر باللي شاغلتني على طول

باسل 09-02-2008 12:17 PM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 
أفكر بسفرجل وين راااااا*ت عني

ذكرى 09-02-2008 12:19 PM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 
افكر

فيهم والله

ليش يضلمووووووني

عيــون باكيــة 09-02-2008 12:20 PM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 
طيب و الفجول و الجرجير متى بيرجعون ؟؟؟

باسل 09-02-2008 12:23 PM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 
عيووووووووون يااااااااادب

شوووو فجل وجرجير

شوف عدل
يالدب

ذكرى 09-02-2008 12:30 PM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


الساعة الآن 05:40 PM.

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir

This Site Uses The Product: 7elm V 2.6