Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/tdllnet/public_html/vb/printthread.php on line 119
منتديات تدلـل1 - بتفكر فى ايه
منتديات تدلـل1

منتديات تدلـل1 (https://www.tdll1.net/vb/index.php)
-   الضحك والفرفشـــــه (https://www.tdll1.net/vb/forumdisplay.php?f=7)
-   -   بتفكر فى ايه (https://www.tdll1.net/vb/showthread.php?t=2219)

عيــون باكيــة 09-02-2008 12:36 PM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 
اجل وشو سفرجل ؟؟؟ ا*نا في سوق خضار ؟؟


شوشو .. مين ظلمك ...

ذكرى 09-02-2008 12:39 PM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 
ناااااااااااااااس

ربي يخليهم لي

باسل 09-02-2008 12:51 PM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 
لا مو في سوق خضرة

بس والا ما ي*تاج اقول

ذكرى 09-02-2008 12:52 PM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 
افكر فيهم

نفسي الشوووووووووفهم

عيــون باكيــة 09-02-2008 01:00 PM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 
نفسي فيها ال*ين ... نفسي تكون معاي

باسل 09-02-2008 01:44 PM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 
أفكر في
وردة امل

وميس ديووور

وبينكي

ذكرى 09-02-2008 01:56 PM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 
افكر

فيهم الله يسااااااااام*ن بس لوو يفهموووووووووني عدل

يااااااربي

عيــون باكيــة 09-02-2008 01:57 PM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 
افكر في وردة - لولو كاتي - زهرة - *ور

ذكرى 09-02-2008 02:08 PM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 
افكر في الكل

وينهم

لل*ين نااااااااايمين

باسل 09-02-2008 02:09 PM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 
أفكر في مون فيس

وميس ديوووور

وبينكي

وردة أمل

وساارية

وهنووي

قااصد

تدلل1
تدلل


الساعة الآن 12:02 PM.

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir

This Site Uses The Product: 7elm V 2.6