Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/tdllnet/public_html/vb/printthread.php on line 119
منتديات تدلـل1 - بتفكر فى ايه
منتديات تدلـل1

منتديات تدلـل1 (https://www.tdll1.net/vb/index.php)
-   الضحك والفرفشـــــه (https://www.tdll1.net/vb/forumdisplay.php?f=7)
-   -   بتفكر فى ايه (https://www.tdll1.net/vb/showthread.php?t=2219)

هنااا 09-10-2008 03:18 PM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 
أفكر المدفع أمتى هيقول بوووووووووووووووووووووووو ووووووووووووم

باسل 09-10-2008 03:54 PM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 
أفكر ب*بيبتي جلست من النوووم والا لسه

ذكرى 09-10-2008 04:25 PM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 
افكر مثل هنووووووووووووووووووووي

ههههههههههههههه

اموت بدونك 09-10-2008 04:37 PM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 
افكر ب*به الكبير

وردة أمل 09-10-2008 04:37 PM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 
افكر بالمعهد وان قريب بيفت*

ذكرى 09-10-2008 04:40 PM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 
افكر

في

الر*يل

اموت بدونك 09-10-2008 04:40 PM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 
الله يوفقك وروده *بي

باسل 09-10-2008 04:52 PM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 
الله يوفقك وردة ودوووووووم إنشااااء الله من الاواااااائل


أفكر باليووووووووووم

وردة أمل 09-10-2008 04:59 PM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 
ربي يوفقك انتي كمان اموت بدونك يا*بي
لكـ وردة :0361:
.
.

الله يوفقك يا بسووول
دعواتك ليييييييييي

وردة أمل 09-10-2008 04:59 PM

مشاركة: بتفكر فى ايه
 
افكر اقوم


الساعة الآن 06:27 AM.

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir

This Site Uses The Product: 7elm V 2.6